سلمان نقره کار

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

تشکر از دانشجویان خوب جهادگر «خشت سبز»

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

بسمه الذی عنده حسن الثواب

با تقدیم سلام

دانشجویان خوب جهادگر «خشت سبز»

ضمن سپاس از مهمان پذیری شما در مراسم تجلیل از «جهادگران دانشجو» بر خود لازم می دانم از زحماتتان در برپایی اردوی جهادی سپاسگزاری کنم .

این برنامه ینده را به فکر فرو برد و نگاهم را به برخی موضوعات، افراد و حتی خودم تغییر داد ...! دریافتم که همانگونه که رهبری فرزانه مان فرمودند جوان امروز همان جوان بسیجی دوران دفاع مقدس، بلکه بانشاط تر و پرانگیزه تر از اوست؛ اگر میدان خوبی پیدا کند، گاهی امثال ما پیاده و لنگان، و آنها سواره و یک شبه مسیر رشد و تعالی را طی می کنند ... واقعا خوشا بحالشان و خوشا بحال کسانی که این زمینه رشد را فراهم کردند. هزاران برنامه و شعار و راهبرد و راهکار فرهنگی اگر روی کاغذ باشد، در ترازوی عدالت، با یک شب جهاد در راه خدا، خواه در جبهه جنگ یا سنگر خدمت یا ...، برابری نمی کند. بگذریم ...

به حال همه خوبانی که در این جهاد زیبا شرکت داشتند غبطه می خورم و از پروردگار کریم تمنادارم همه را در مسیر «خدمت به خلق برای خدا» ثبات قلب و قدم، توأم با سلامت و شادابی و برکت در این دنیا و اجر و ثواب وافر در آخرت عطا فرماید؛ که اوست کسی که «عنده حسن الثواب»

والشکرلله

بسمه المدبر

با سلام

به پیوست جدول ارزیابی فعالیتهای دانشجویان تقدیم می گردد. این جدول که مبنای ارزیابی (نمره دادن) پایان ترم دانشجویان است، اکنون خالیست، یعنی نامه اعمال شما هنوز سفید است و امید آن است که با همت شما عزیزان به تدریج تکمیل و پربار شود. هدف از ارائه این جدول در ابتدای درس، این است که هر دانش جو، جای خود را پیدا کند و عزم خود را جزم نموده و برای پایان ترم خود از «اکنون» تدبیر و برنامه ریزی نماید.

خدایاریمان کند در مسیر تدبیر و طراحی زندگی خویش موفق باشیم

فهرست برخی مقالات مرتبط با درس «نظریه و روشهای طراحی» (فرآیند طراحی)

این فهرست با کمک دانشجویان قبلی تهیه شده و با کمک شما عزیزان مسیر تکمیل شدن را طی می کند تا در اختیار همگان قرار گیرد. 

بسمه الخلاق الحکیم

با تقدیم سلام و تبریک فرارسیدن فصلی نو در مسیر رشد شما عزیزان و با امید سالی پر بار از نظر مادی و معنوی برای همه ایرانیان و شما خوبان،

به پیوست فهرست برخی «منابع» مرتبط با درس تقدیم می گردد. این فهرست می تواند با مشارکت و همفکری شما عزیزان تکمیل تر نیز بشود ... امید است در کنار یکدیگر و در پرتو لطف پروردگار حکیم، با همتی والا و تلاشی متناسب با آن، مسیر کسب دانش و ادب را طی کنیم.

بسمه الکریم

با تقدیم سلام خدمت دانشجویان گرام، و تبریک ایام و البته تسلیت برای حاجیانی که مستقیم پرواز کردند سوی خدا 

با یاری پروردگار از امسال (مهر 94) رویکرد بنده این است که کلیه موضوعهای پایان نامه ام را با دو اولویت زیر ساماندهی کنم:

1- نیازهای کالبدی-معماری دانشگاه کاشان

2-نیازهای شهر کاشان یا تهران

فرآیند انجام پایان نامه با چنین رویکردی به پیوست تقدیم می گردد.

شایسته دیدم که موضوع را به اطلاع عزیزان برسانم تا در تصمیمها و انتخابهای خود مد نظر قرار دهند. در مورد دانشجویان ورودی 93 یادآور می شود که به گمانم گروه تصمیم دارد که در وضعیت عزیزانی که دو استاد راهنما دارند بازنگری کند و یکی شوند؛ که بنظرم کار درستی هم هست. لذا حال که فرصتی پیش آمده، عزیزان بیندیشند و نسبت به استاد و موضوع خود تصمیم آگاهانه ای بگیرند.

همچنین دانشجویانی که (دولتی یا پردیس) تاکنون موضوع خود را قطعی نکرده یا پیشرفت جدی نداشته اند، اگر تا پایان مهرماه پیشرفت قابل قبولی نداشته وگزارش کار ارائه ندهند، به بنده حق بدهند که انصراف از راهنماییشان را رسما به گروه اعلام کنم ... .


خدایاریمان کند قــــــدردان غدیـــــر باشیم، با پیروی از ایرالمؤمنین(ع) در پندار و گفتار و رفتارمان