سلمان نقره کار

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

نظرخواهی از همسفران درس «معماری 5»

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ


بسمه الستار

با تقدیم سلام خدمت شما عزیزان و امید قبولی طاعاتتان

اکنون که به آخرین روزهای دوره آموزشی خود نزدیک می شوید، تجربه ای از دانش-جویی طی 4 سال را بعنوان ره توشه ای همراه خود دارید. همچون یک سفر که در پایانش سوغات و ره آوردی دارد. خوب و بدش، تلخ و شیرینش آموزنده و ارزشمند است.

اگر هر نیمسال را یک منزل از این سفر 4 ساله تصور کنیم، شاید حداقل دو منزل را بنده همراه شما عزیزان بوده ام. هر دوره ای دارای قوتها و ضعفها و فرازها و فرودهایی بوده است. برخی خاطرات خوش دارند و شاید برخی تلخ!

اکنون که در اواخر سفر هستید، از شما دو تقاضا دارم:

1- بنده را حلال کنید و دعا کنید اول آدم خوبی و بعد هم معلم خوبی بشوم.

2- پیشنهادها و انتقادهایتان درباره سفرهای مشترکمان (کلاسهای بنده) را برایم بنویسید. مطمئناً از زاویه دید شما نکاتی هست که شاید از اینطرف میز دیده نمی شود و یادآوری آن برایم مفید و ارزشمند است. بخشی از آنچه که تاکنون در کلاسها مشاهده می کنید، نتیجه نظرخواهی از دانشجویان دوره های پیش بوده است.


به رسم روایت «المؤمن مرآت المؤمن (مؤمن آینه مؤمن است)» مشتاق شنیدن یا خواندن نظراتتان هستم. 

ارادتمند

یادآوری تحویل معماری 5

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ


بسمه الرفیق

با تقدیم سلام خدمت دانشجویان خوب معماری 5

و با امید قبولی طاعات و عباداتتان

یادآور می گردد نقشه های تحویلی باید مطابق استاندارد مهندسان مشاور (که فهرست آن در همین وبلاگ آمده) بوده و حتما بصورت «دفترچه یکپارچه» باشد. برگه های جدا از هم پذیرفتنی نیست. ضمنا یک کپی از همین آلبوم نیز در قطع آ4 و بدون صحافی (در کاور آ4) تحویل شود.

برخی عزیزان درباره 4 نما سؤالی کرده بودند که اگر در بدنه بَرِ زمین کجی و شکستگی بود چه کنیم؟ پاسخ این است که در هر نما، خط نما را از نقطه انتهای زمین به ابتدای آن وصل کنید و از خورده زوایای احتمالی چشم پوشی کنید. این قاعده برای افرادی که علاقمندند دستی ارائه دهند یا با نرم افزار، تفاوتی نمی کند.


پیروزی و بهروزیتان را از پروردگار کریم تمنا دارم

در پناه حق باشید