سلمان نقره کار

بسمه الذی طاعته نجات للمطیعین

با تقدیم سلام خدمت دانشجویان گرام درس «نظریه و روشهای طراحی» (مسیر طراحی)

باطلاع می رساند برگه های آزمون شما ارزیابی شده و اوضاع نسبتا خوب است. اما هنوز فرصت بررسی گزارشهای تحویلی فراهم نشده است. ســـــه نکتـــــــه در این زمینه یادآوری می گردد که در ارزیابی نهایی مؤثر است. خوبست تا پیش از بررسی کارها باطلاع شما برسد تا هنگام ارزیابی نقص مدارک نداشته باشید:

...

موفقیتتان را در فرآیند معماری وجود خویش از پروردگار کریم تمنا دارم

1- از شیت نهایی ورودی، یک برگ پرینت رنگی آ4 تحویل گردد. در این شیت باید «فرآیند+فرآورده) هردو معرفی شوند. ضمنا نام دانشجو فراموش نشود.

2- همانگونه که در کلاس اشاره شد، ممکن است آثار شما در نمایشگاهی با حضور مدیران دانشگاه ارائه شوند. بنابراین ارائه یک شیت شاسی شده 50*70 ضروری به نظر می رسد (همان آ4 بالا). بدیهی است که برگزاری نمایشگاه وابسته به همت و حضور فعال خود شما خواهد بود.

3- هرآنچه در گزارش تحویل شده، فایل آن نیز در سایت کامپیوتر دانشکده در پوشه ای به نام همین درس (استاد) تحویل گردد. در مواردی که متن جزوه را دستی نوشته اید، نیازی به اسکن نیست. اما فایل مقالات (توسعه دانش)، مطالعات ورودی، فایل طرح ورودی و بخصوص نقشه های نهایی بصورت فایل تحویل گردند. فایل نقشه یا متن یا مقالات علاوه بر نرم افزار اصلی، بصورت PDF و فایلهای سه بعدی و بخصوص شیت نهایی بصورت  تصویر jpg با کیفیت خوب تحویل گردد.


یادآور می گردد کلیه مدارک (گزارش و شاسی) پس از بررسی به خودتان بازگردانده می شود. فقط برگه آ4 بعنوان سابقه کلاس نزد معلم می ماند، بعلاوه یکی از جزوه ها که بالاترین نمره را داشته باشد (با هماهنگی خود آن دانشجو).


اگر این موارد تاکنون تحویل نشده، لطفا همفکری کنید و زمان تحویل را (ترجیحا اواخر بهمن) از طریق نماینده محترم کلاس باطلاع بنده برسانید.

موفقیتتان را در فرآیند معماری وجود خویش از پروردگار کریم تمنا دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی