شیوه تحویل و ارزیابی درس «انسان، طبیعت، معماری»
بسمه الذی هو قریبا غیر بعید
با تقدیم سلام و تبریک میلاد پیام آور نیکی و مهربانی خدمت دانش جویان خوب درس
شیوه تحویل و ارزیابی کارها در کلاس مطرح شد. در در اینجا برای روشن تر شدن موضوع، بصورت مکتوب نیز ارائه می شود (همان است که در کلاس عرض شد).
موفقیتتان را در مسیر زندگی و بندگی از پروردگار مهربان تمنا دارم، در پرتو نور نبوی ...
شیوه تحویل (موارد تحویلی) و ارزیابی کارها که پای تخته نوشته شد:
الف-شیوه و موارد تحویلی
1- 4 شیت خلاصه 4 تمرین بصورت شاسی (فوم بورد)
2- فایل تصویر 4 شیت خلاصه (که در سایت رایانه در فایلی به نام همین درس کپی می شود. هر دانشجو یک پوشه با نام فارسی خودش، شامل 4 فایل تصویری jpg با نام فارسی موضوع آن شیت)
3- پرینت آ4 همان 4 شیت فوق در یک پوشه (کاور) جداگانه = 4 برگ
4- گزارشهای آ4 تمرینها (برای تمرینهایی که در قالب گزارش تدوین شده اند) که بعد از جلد، برگه نامه اعمال دانشجو است و سپس فهرست و مقدمه و ... تا جمعبندی و نتیجه.
5- شیتهای تمرینهای کلاسی (مسیر پیشرفت کار) با نام دانشجو، شماره و تاریخ
ب- شیوه ارزیابی:
ارزیابی
فعالیت دانشجو بطور کلی شامل دو بخش «فرآیند و فرآورده کلاس» می گردد. بخش دوم از
3 جنبه «شکل، ساختار، محتوا» ارزیابی می شود.(جدول زیر):
ارزیابی کمی و کیفی |
|||||||||||||||||||
فرآیند طی کلاس |
فرآورده نهایی (تحویلی) |
جمع |
|||||||||||||||||
حضور-غیاب |
تمرین 1 |
ت 2 |
ت 3 |
ت 4 |
باغ فین |
کلاس |
طبیعت |
ورودی |
|||||||||||
ردیف |
نام دانشجو |
|
|
|
|
|
شکل |
ساختار |
محتوا |
شکل |
ساختار |
محتوا |
شکل |
ساختار |
محتوا |
شکل |
ساختار |
محتوا |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|